BDI

אגמי כהן סבג ושות'

אולי יעניין אותך גם


פירוק שיתוף בקרקע – האם לפי החלוקה הפיזית המוסכמת או לפי הרישום? צבי שוב, משרד עורכי דין

לאחרונה, מתחם בדרום תל אביב נמכר במסגרת הליך פירוק שיתוף והעלה שאלות מורכבות בכל עניין חלוקת תמורת הקרקע. המתחם רשום בטאבו כחלקה אחת במושע, למרות שבמשך עשרות שנים קיימת חלוקה מוסכמת בעין. כלומר, בעלי הזכויות החזיקו חלקים מסוימים בקרקע, והקימו בתי עסק, כל אחד בחלקו שלו.
חלק מהחלקה, העובר על אחזקת חלק מהבעלים, ייועד בתכנית לייעוד של דרך. כאן עולות השאלות– איך תתבצע חלוקת התמורה במסגרת פירוק השיתוף? האם השותף שעל חלקו עוברת פיזית ההפקעה ייאלץ לקבל שווי נמוך יותר לאור העובדה כי ייעוד הקרקע שלו הוא דרך, ושאר השותפים שעליהם לא "נופלת" ההפקעה, ייהנו משווי גבוה יותר? או שמא יישאו כל השותפים בנטל ההפקעה, לאור העובדה כי הרישום בטאבו במשותף?

רוב החברות במשק מתכננות לגלגל את התייקרות האנרגיה ללקוחות – סקר בלעדי!

בסקר שערכנו מצאנו כי רק 22% מהחברות במשק טוענות כי יספגו את מלוא ההתייקרות, 45% מהחברות שמעסיקות עד 20 עובדים אמרו שקיים חשש גדול לפגיעה משמעותית בהן, לעומת 22% מהחברות שמעסיקות יותר מ–50 איש. רוב מוחלט של החברות במשק מתכננות לגלגל את התייקרות האנרגיה ללקוחות , The marker >    בדיקה מיוחדת – השפעת משבר […]

"קולות החיילים"

הטיפול בחיילים ובמועמדים לשירות ביטחון מעלה שאלות שקשורות בממשק שבין המטפל לצבא. הפינה המשפטית מוקדשת הפעם לשתי שאלות שהופנו אלינו בתחום זה, הראשונה נוגעת לחובת הדיווח בהתאם לחוק כלי היריה, והשנייה לטיפול בחייל באופן פרטי.

כתבה מדה מרקר בנושא מסחר אלקטרוני

  הכתבה סוקרת את הפעילות של אמזון ומדברת על הקשיים בשוק הישראלי   נוצר תגובה מאוחרת של הקמעונאים הישראליים למגמה שמורגשת היטב בשוק מזה חמש־שש שנים. הצרכנים והצרכניות הישראלים הבינו זה מכבר את הפוטנציאל הענק של קניות מוצרי אופנה, אלקטרוניקה וטואלטיקה דרך האינטרנט, ועברו בהמוניהם לקנות שם כדרך להתמודד עם יוקר המחיה. הקמעונאים לא זיהו […]