BDI

אב-גד החזקות

אולי יעניין אותך גם


ועידת און ליין ישראל, דובאי, ארה"ב 8.12.2020 – הרשמה ופרטים

השקעות בתנאי אי וודאות  Baker Boots LLP ,COFACE  BDI , לימור גורביץ תקשורת להרשמה לחצו כאן >  To register in English for the convention please click here    

משפחה במלחמה

אנו מצויים בעיצומם של זמנים קשים. מאד קשים. הבית שלנו, הבטן הרכה נפגעה קשות, חוסר ודאות, כאב אין סופי, טרגדיה, טראומה, מנגנוני הישרדות. הכל מהכל.
הפגיעה בקולקטיב מתמזגת עם הפגיעה בפרט והיחידה המשפחתית, התא המשפחתי, נדרש גם הוא לספוג את ההדף ואת המכה.
משפחות הפצועים, ההרוגים, הנעדרים והמשפחות אשר עברו (ועודן עוברות) תופת בדרום – אין לי את המילים לנסות כלל להעביר את הכאב, הצער והעדר הנחמה ואיני מתיימרת להביע דעה או ליתן עצה. אני כואבת איתכן וליבי מדמם מצער.
רשימה זו מסתמכת על שיחות וייעוצים אשר התקיימו במשרדנו בימים אלו עם אנשים אשר מתגוררים ונזרקו, כמו רובנו, למציאות הבלתי הגיונית בה אנו חיים, מיום 7 לאוקטובר הארור.

"היינו בסרט הזה"

בעקבות פניות מעניינות לייעוץ שוטף של חברי הפ"י, החלטנו להקדיש את הפינה המשפטית הפעם לשימוש באמצעים טכנולוגיים לתיעוד התערבויות טיפוליות באמצעות הקלטה קולית והסרטה, פעולות שהיום קל מאוד לבצע ולשמור באמצעיים דיגיטליים, והמעלות שאלות משפטיות רבות – החל בשאלה אם מותר לתעד התערבות פסיכולוגית בדרך של הקלטה או אף הסרטה? עבור בשאלה אם תיעוד שכזה יכול להיכלל ברשומה הפסיכולוגית? וכלה בשאלה האם רשאים למחוק אותו לאחר מעשה?

אייל ינאי מנכ"ל משותף ב Coface Bdi בכנס התאחדות יועצי המשכנתאות 2022

הכנס השנתי של התאחדות יועצי המשכנתאות 2022
עידן חדש במשכנתאות