BDI

אבולעפיה אביטל את שרנסקי ושות'

אולי יעניין אותך גם


לקוחות יקרים לאור המצב במשק הישראלי והעולמי אנו ב-BDI ערוכים לכל תרחיש

לקוחות יקרים לאור המצב במשק הישראלי והעולמי אנו ב-BDI ערוכים לכל תרחיש על מנת לתת לכם כתמיד את השירות הטוב המהיר וברמה הגבוהה ביותר. אנו זמינים עבורכם בכל האמצעים: טלפון קווי, סלולאר, דוא"ל, ווטאפ, פייסבוק , וכמובן מערכות המיחשוב ואתרי החברה עובדים כסדרם . בברכת בריאות טובה!

COFACE BDI : הכנסות רשתות הפארם ב- 2020 הגיעו לכ- 6.7 מיליארד ₪ , צפו בכתבה מערוץ 13 קפה, מאפה ותרופות

מההערכות שביצעו כלכלני חברת המידע העסקי COFACE BDI עולה כי הכנסות רשתות הפארם הסתכמו בשנת 2020 בכ- 6.675 מיליארד שקלים.

ניהול נכון של אירועי חירום במפעלי תעשייה: לכבות את השריפה לפני שהיא פורצת – ד"ר עו"ד רות דגן ועו"ד חן תירוש, הרצוג פוקס נאמן

תארו את התרחיש הבא: מפעל תעשייתי מתכנן הרחבה של מתקן ייצור קיים. הוא מתקשר עם קבלן לצורך ביצוע עבודות תשתית למתקן. במהלך העבודות פוגע הקבלן בשוגג בצנרת שמובילה חומר מסוכן ושבטעות לא סומנה כנדרש. הפגיעה גורמת לדליפת חומר מסוכן המתפשט באזור ויוצר אירוע זיהום אוויר וריח בישוב שכן. כוחות חירום שמגיעים למפעל מבקשים מידע אודות החומר שדלף אולם המידע אינו זמין באופן מיידי בידי צוות החירום המפעלי. לאחר סיום האירוע וכנהוג במקרים כאלה, המשרד להגנת הסביבה מזמן את מנהלי החברה לשימוע, דורש לקבל את מסמכי התחקיר הפנימי ושוקל לפתוח בחקירה פלילית כנגד החברה ומנהלים בה. במקביל, תושבים מפעילים לחץ על המשרד בשל קרבתו ליישובם ופותחים בקמפיין ציבורי. בנוסף, השבתת המפעל לפרק זמן בעקבות האירוע גורמת לעיכוב באספקת סחורה ללקוחות, על כל המשתמע מכך.