BDI

מ.ש. רימקס מובינג

יצור ושיווק בטון מוכן ליציקה ושירותי הובלה

פרופיל

שנת הקמה 2014
כתובת רח׳ יציב 18 , א.ת. עטרות, ירושלים 9780000- ראה מפה
טלפון 02-5833758
פקס 02-5833794
דוא"ל [email protected]
   
   
   

אודות מ.ש. רימקס מובינג


חברת מ.ש. רימקס מובינג בע"מ היא אחת החברות המובילות בארץ בתחום ייצור, שיווק והובלת בטון. בבעלות החברה ארבעה מפעלי בטון באזור ירושלים - שניים באזור התעשייה עטרות, אחד במגדל עוז ואחד בקרית ספר. לחברה צי של כ-50 מערבלי בטון, 8 משאבות בטון וכ-70 משאיות. החברה, המעסיקה כ-130 עובדים, הוקמה בשנת 2014 על ידי בעליה מוחמד שמאסני (38) מאבו גוש. בתחילת דרכה עסקה החברה בהובלת משלוחי מזון למרכולים ברשתות הגדולות (שופרסל, מגה ורמי לוי) וכן בהובלת חול וחצץ. בבעלות החברה היו אז רק 12 משאיות.

הכפלת הייצור, השיווק וצי הרכב
לפני כשלוש שנים רכש מוחמד שמאסני את פעילותה של חברת נבאלי, שעסקה במשך כ-20 שנה בייצור ובהובלת בטון ונקלעה לקשיים כלכליים. הרכישה כללה את שני מפעלי הבטון של נבאלי באזור התעשייה עטרות, את צי הרכב ואת עובדי החברה, שכולם בעלי ניסיון מקצועי רב השנים. מאז רכישת הפעילות הכפילה מ.ש. רימקס מובינג את הייצור והמכירות, הקימה עוד שני מפעלי בטון (במגדל עוז ובקרית ספר), והגדילה את צי מערבלי הבטון, המשאבות והמשאיות.
היתרון של חברת מ.ש. רימקס מובינג בע"מ על פני מתחרותיה נובע מעצם העובדה שהיא מספקת ללקוחותיה את כל מעטפת השירותים הנדרשת על ידם. במפעלי החברה היא מייצרת עבור הלקוחות את הבטון על פי המפרט הדרוש, מובילה אותו לאתרי הבנייה במערבלי הבטון שלה, ושם מפעילה את המשאבות שלה לביצוע יציקות הבטון.
אגב, צי המשאיות של מ.ש. רימקס מובינג מוביל בטון גם עבור יצרני בטון מתחרים, מהגדולים והמובילים בתעשיית הבטון בארץ, ועבור קבלני בטון.
במקביל, מובילה החברה פסולת אשפה למטמנות שבדרום הארץ. בדרכן חזרה מנוצלות משאיות החברה להובלת חומרי גלם ממחצבות האבן שבאזור הדרום למפעלי הבטון של החברה באזור ירושלים. משאיות החברה מובילת חומרי גלם מהמחצבות גם למפעלי הבטון של יצרנים מתחרים. "המשאיות שלנו אף פעם לא נוסעות ריקות", מתגאים בחברת מ.ש. רימקס מובינג, "והתוצאה: חיסכון בעלויות התפעול וגידול בהכנסות".

שירות איכותי
1. מ.ש. רימקס מובינג מעניקה ללקוחותיה שירות מלא, מא' עד ת'. "כל השירותים שלנו תחת קורת גג אחת", מדגישים בחברה.
2. מ.ש. רימקס מובינג תמיד זמינה ללקוחותיה. "הלקוחות שלנו אף פעם לא נתקעים ללא שירות באמצע העבודה".
3. השירותים שמספקת מ.ש. רימקס מובינג קצת יותר יקרים משל מתחריה, אבל טובים הרבה יותר.
4. חומרי הגלם המשמשים את חברת מ.ש. רימקס מובינג לייצור הבטון באיכות גבוהה יותר, ולכן יקרים יותר. "אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להיכשל אפילו בבדיקת בטון אחת", מדגישים בהנהלת החברה.

החזון
החזון של חברת מ.ש. רימקס מובינג: להמשיך להעניק ללקוחותיה את כל מגוון השירותים, ובה בעת להתרחב ולגדול. החברה נחשבת כיום ליצרנית בטון בינונית, ומנהליה שואפים להימנות עם יצרני הבטון הגדולים. "האסטרטגיה החדשה שלנו נובעת מפוטנציאל הרווח הגולמי של ייצור בטון". ואכן, באחרונה החליטה הנהלת החברה להגדיל את פעילותה בתחום ייצור הבטון ומתכננת לבנות שני מפעלי בטון נוספים באזור הדרום.

 

אולי יעניין אותך גם


דיני הבחירות 2019 – חוק התעמולה ואחריות פלטפורמות תוכן – AYR – עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ ושות'

"נדגמת להשתתף בסקר מיוחד". נדמה כי מספר הודעות ה-SMS הדומות שנשלחו לאזרחי ישראל במסגרת בחירות 2019 עבר את גבול הטעם הטוב. לחברות הסקרים (ולמי שמזמין אותם) זוהי דרך נוחה ומהירה להגיע לרחשי ליבו של הבוחר הישראלי – אך זו גם פלטפורמה נוחה להטיית סקרים והשפעה על קבלת החלטות הבוחרים אם הסקרים לא כוללים את כל המפלגות העומדות לבחירה. יו"ר ועדת הבחירות החליט להילחם בכך. בהחלטה שנתן ביום 26.3.19, קבע כי חברות התקשורת עלולות להיות אחראיות בגין הפצת הודעות כאמור על ידי משתמשיהם, כולל משתמשי קצה שאינם לקוחות ישירים שלהם אם לא יסייעו לחשוף את שמות השולחים.

CofaceBdi: בממוצע, 82% מהעסקים שלא שורדים הינם עסקים קטנים

תהילה ינאי, מנכ"ל CofaceBdi: "נראה כי ישנו קשר ישיר בין גודל החברה לסיכויי ההישרדות שלה. חברות גדולות, לרוב, משיגות תנאי מימון משופרים ביחס לעסקים הקטנים, ואף לעיתים מגובות בגב כלכלי חזק המאפשר יכולת התמודדות גבוהה יותר במצבי שפל עסקיים ונזילות טובה יותר"

פורסם בישראל היום : למרות ירידה בצריכה השוטפת : היקף האשראי במשק מזנק

מחקר של חברת המידע העסקי Coface Bdi , הממשלה והרשויות המקומיות הגידלו את היקף האשראי שלהם ב 20%

הישראלים רכשו השנה מטבחי חוץ בכ- 36.5 מיליון שקל – גידול של כ- 17% ביחס לשנה קודמת

חודשי האביב והקיץ הינם חודשי שיא במכירות המהוות כ- 40% מההכנסות השנתיות בענף

שוק מטבחי החוץ מאופיין בקשת מחירים רחבה והמחיר יכול להגיע עד למעלה מ- 100,000 שקל

תהילה ינאי, מנכ"לית CofaceBdi: "בשנתיים הקרובות שוק מטבחי החוץ ימשיך לצמוח בקצב גידול שנתי ממוצע של כ- 16%"