BDI

דרא שיווק נדל"ן

שיווק נדל״ן למגורים

פרופיל

שנת הקמה 1996
כתובת הרכבת 58 תל אביב קומה 4, מגדל אלקטרה סיטי- ראה מפה
טלפון 03-6122500
דוא"ל [email protected]
אתר החברה https://www.dara.co.il/
   

מנהלים

דרור אוהב ציון, מנכ"ל ובעלים, דרא שיווק נדל"ן

דרור אוהב ציון

מנכ"ל ובעלים

קובי בן שמחון, סמנכ"ל, דרא שיווק נדל"ן

קובי בן שמחון

סמנכ"ל

יובל מאירי, מנהל חטיבה, דרא שיווק נדל"ן

יובל מאירי

מנהל חטיבה

עדו בן יעקב, מנהל חטיבה, דרא שיווק נדל"ן

עדו בן יעקב

מנהל חטיבה

גיל דולגין, מנהל חטיבה, דרא שיווק נדל"ן

גיל דולגין

מנהל חטיבה

יותם אוהב ציון, מנהל חטיבה ושיווק, דרא שיווק נדל"ן

יותם אוהב ציון

מנהל חטיבה ושיווק

שרון ברוקר, מנהלת אדמיניסטרטיבית, דרא שיווק נדל"ן

שרון ברוקר

מנהלת אדמיניסטרטיבית

אודות דרא שיווק נדל"ן


דרא הינה בין החברות המובילות בישראל לשיווק נדל"ן למגורים. החברה מתמחה בליווי יזמים מקצה לקצה החל משלבי התכנון והאסטרטגיה השיווקית ועד למכירת הדירה האחרונה. מאז הקמתה בשנת 1996 שיווקה דרא יותר מ-8,000 דירות חדשות במגוון רחב של פרויקטים בפריסה ארצית: שכונות מגורים במרכזי ערים, מגדלי יוקרה, פינוי ובינוי והרחבות ישובים קהילתיים. לחברה חטיבות ייעודיות המתמחות בשיווק פרויקטים של מחיר מטרה, מחיר למשתכן, התחדשות עירונית, הרחבות יישובים ועוד. בין לקוחות החברה: אפריקה ישראל, אלעד ישראל מגורים, בסט, סלע בינוי, איסתא נכסים, צ.פ. ייזום ובנייה, אפרידר, האחים ישראל ועוד. חזון החברה הוא להיות חברת שיווק מובילה ברמה הארצית ולהוות גורם מוביל ומשמעותי בצינור השיווק של הנדל"ן בין יזמים לצרכן הסופי. כל זה תוך הקפדה על ערכי יושרה, שקיפות ומצוינות.

 

מודל השירותים הייחודי של דרא, מציע ליזם הנדל"ן אגף שיווק שלם, המלווה את פרויקט המגורים כבר משלב רכישת הקרקע.

מעטפת השירותים כוללת:

  • מחקר שוק: בדיקות שוק, הגדרת קהלי יעד והערכת ביקושים.
  • אסטרטגיה שיווקית: בניית אסטרטגית שיווק, אפיון ומיצוב תחרותי לפרויקט.
  • תכנון המוצר: בניית תמהיל דירות נכון, ליווי התכנון האדריכלי והגדרת המפרט הטכני.
  • מיתוג ופרסום: ניהול תהליך המיתוג, בניית אסטרטגיה פרסומית, מסרים חשובים ותקציב.
  • מכירות: הקמת מערך מכירות שלם, אסטרטגיית מכירה וגיבוש צוות מכירות.
  • ניהול שוטף ובקרה: ניהול שוטף של תהליך השיווק והמכירות תוך מעקב מתמיד אחר תנאי השוק, יעילות הפרסום והתוצאות בפועל.

אולי יעניין אותך גם


Coface Bdi: צניחה של עד 90% בהכנסות של ענף הפקת האירועים בשנת 2020

faceענף האירועים וקידום המכירות ספג מכה אנושה בשל מגיפת הקורונה. מבדיקה מיוחדת שערכה חברת המידע העסקי COFACE BDI עולה כי היקף ההכנסות בענף הפקת האירועים בשנת 2020 צפוי לצנוח בין 85% ל – 90% ואילו בענף הקד"מ צפוייה ירידה של כ- 25%. ענף הפקות האירועים והקד"מ בישראל כולל  אירועי חברה, כנסים, תערוכות וועידות. בשנת 2019 […]

הישראלים רכשו השנה מטבחי חוץ בכ- 36.5 מיליון שקל – גידול של כ- 17% ביחס לשנה קודמת

חודשי האביב והקיץ הינם חודשי שיא במכירות המהוות כ- 40% מההכנסות השנתיות בענף

שוק מטבחי החוץ מאופיין בקשת מחירים רחבה והמחיר יכול להגיע עד למעלה מ- 100,000 שקל

תהילה ינאי, מנכ"לית CofaceBdi: "בשנתיים הקרובות שוק מטבחי החוץ ימשיך לצמוח בקצב גידול שנתי ממוצע של כ- 16%"

חנויות הצעצועים וכלי הבית מפסידות 40 מליון ש"ח לרשתות "החיוניות" כל חודש

מסקירת CofaceBdi עולה כי החנויות החיוניות, ובראשן רשתות המזון והפארם,
מוכרות מידי חודש פריטים כמו צעצועים, מוצרים לתינוקות וכלי בית בהיקף של כ 70 מליון שקל.