
כתבה מדה מרקר בנושא מסחר אלקטרוני
הכתבה סוקרת את הפעילות של אמזון ומדברת על הקשיים בשוק הישראלי נוצר תגובה מאוחרת של הקמעונאים הישראליים למגמה שמורגשת היטב בשוק מזה חמש־שש שנים. הצרכנים והצרכניות הישראלים הבינו זה מכבר את הפוטנציאל הענק של קניות מוצרי אופנה, אלקטרוניקה וטואלטיקה דרך האינטרנט, ועברו בהמוניהם לקנות שם כדרך להתמודד עם יוקר המחיה. הקמעונאים לא זיהו […]
הכתבה סוקרת את הפעילות של אמזון ומדברת על הקשיים בשוק הישראלי
נוצר תגובה מאוחרת של הקמעונאים הישראליים למגמה שמורגשת היטב בשוק מזה חמש־שש שנים. הצרכנים והצרכניות הישראלים הבינו זה מכבר את הפוטנציאל הענק של קניות מוצרי אופנה, אלקטרוניקה וטואלטיקה דרך האינטרנט, ועברו בהמוניהם לקנות שם כדרך להתמודד עם יוקר המחיה. הקמעונאים לא זיהו שינוי זה בזמן, ועל כך מעידים בין השאר נתונים של חברת המידע העסקי CofaceBdi, שפורסמו ב־TheMarker באפריל האחרון, לפיהם דיווחו 40% מהעסקים בישראל כי פעילותם נפגעה ב־2017 בעקבות הגידול בפעילות המסחר באינטרנט. הנתונים הראו כי בקרב הרשתות הגדולות התרחש תהליך של "הבנה מאוחרת", באשר לצורך להתמודד עם הגידול במסחר האלקטרוני.
עוד על הנושא הזה, באתר