BDI

ישפאר מוצרי צריכה

אולי יעניין אותך גם


בשנת 2022 שוק הקצביות בישראל הציג הכנסות בהיקף של כ- 8.43 מיליארדי שקלים, ללא שינוי משמעותי ביחס לשנת 2021.

לדברי תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת בחברת CofaceBDi, "בחסות הקורונה חלה עלייה בביקושים למוצרי שוק הקצביות, בעיקר בשל סגירת מסעדות וצמיחה בתחום הבישול הביתי לצד התפתחות פעילות האונליין של התחום".

מזכרת מכנס החברות שהכי טוב לעבוד בהן 2023

תודה רבה על השתתפותכם בנכס החברות שהכי טוב לעבוד בהן 2023

לקראת הפעלתה של מערכת נתוני אשראי

נחתם הסכם שיתוף פעולה ביןCofaceBd i לחברת FICO המובילה בעולם בתחום דרוג סיכון האשראי של לווים

מכרזים בצל הקורונה – מנוע צמיחה של המשק, מיתר – עורכי דין

דווקא בימים אלה עלינו להסתכל קדימה, להתכונן ליום שאחרי, ולהגיע אליו ערוכים ומוכנים. חלק מתכנון נכון כולל המשך קיום פעילויות (בכפוף לדין), התנעת הליכים לקראת "היום שאחרי", וקביעת אסטרטגיה ארוכת טווח.